Nakladatelství Pavel Mervart » Katalog knih » Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku? Pohled do konkrétních…
- Antropologie
- Literární věda
- Filosofie
- Historie
- Teoretická biologie
- Beletrie
- Poezie
- Regionální
- Křesťanství
- Ostatní...
- Agora
- Amfibios
- Antropos
- Bibliotheca Teologica
- Dílo Daniila Andrejeva
- Edice současné české poezie
- Estetika
- Hermés
- Lectures
- Mimo edici
- ostatní
- Pro Oriente
- Russia Altera
- Studie
- Tahů
- Uralica
JAK SE DAŘÍ INKLUZI U NÁS A NA SLOVENSKU? POHLED DO KONKRÉTNÍCH ZÁKLADNÍCH ŠKOL
Radek Vorlíček
Cena | 296 Kč |
---|---|
Běžná cena | 329 Kč |
Sleva | 10% (33 Kč) |
Dostupnost | Skladem |
Poštovné a balné | ZDARMA |
Vložit do košíku |
Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku? Pohled do konkrétních základních škol
Inkluze je v posledních letech jedním z nejdiskutovanějších témat nejen mezi pedagogy a rodiči, ale i mezi politiky. Zároveň je toto téma paradoxně málo probádané a postrádáme u něho kvalitní informace získané přímo ze školního prostředí. Tato kniha reaguje na tyto nedostatky a přináší informace, které v naší diskuzi dosud chyběly. Umožňuje čtenáři nahlédnout do konkrétních škol a ukazuje, jak základní škola stimuluje začlenění žáků do dětského kolektivu, anebo naopak jak přispívá k jejich vylučování. Všímá si toho, jak se k sobě žáci i žačky chovají a jaké skupinky vytvářejí. Tím oživuje diskuzi o fungování našeho vzdělávacího systému a poskytuje podněty k tolik potřebné inovaci učební praxe. Nikoli pouze slovem, nýbrž i jednoduchými grafickými schématy a ilustracemi, které přibližují čtenáři svět školní třídy. Kniha je určena akademickým odborníkům stejně jako všem pedagogům, studentům, rodičům a politikům, kterým na srdci leží vzdělávání našich dětí.
Počet stran | 324 |
---|---|
Typ | Brožovaná |
Rok vydání | 2019 |
ISBN | 978-80-7465-387-2 |
Rozměry | 140 x 205 mm |
Edice | Mimo edici |
Radek Vorlíček
Zabývá se výzkumem sociální inkluze a exkluze v základních školách, nízkoprahových klubech a sociálně vyloučených lokalitách. Mezi jeho odborné zájmy patří antropologie vzdělávání a sociologie dětství. Aktuálně působí na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové. Je absolventem magisterských oborů sociální antropologie a specializace v pedagogice na Univerzitě Pardubice. Titul Ph.D. získal v oboru Integrální studium člověka – Obecná antropologie na Univerzitě Karlově v Praze.