Nakladatelství Pavel Mervart » Katalog knih » Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě…
- Antropologie
- Literární věda
- Filosofie
- Historie
- Teoretická biologie
- Beletrie
- Poezie
- Regionální
- Křesťanství
- Ostatní...
- Agora
- Amfibios
- Antropos
- Bibliotheca Teologica
- Dílo Daniila Andrejeva
- Edice současné české poezie
- Estetika
- Hermés
- Lectures
- Mimo edici
- ostatní
- Pro Oriente
- Russia Altera
- Studie
- Tahů
- Uralica
SEBEHODNOCENÍ JAKO NÁSTROJ ROZVOJE V PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ
Kateřina Juklová a kol.
Cena | 242 Kč |
---|---|
Běžná cena | 269 Kč |
Sleva | 10% (27 Kč) |
Dostupnost | Skladem |
Poštovné a balné | ZDARMA |
Vložit do košíku |
Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů
Kniha je společným dílem čtyř vzdělavatelek budoucích učitelů. Jejich cílem bylo především otevřít prostor pro posílení vlastního náhledu u žáka nebo studenta. Sebehodnocení je proto pojímáno nikoli pouze jako jedna z metod formativního hodnocení, ale jako komplexní fenomén, jehož využívání má žáka či studenta podpořit a sloužit k jeho rozvoji. Prostřednictvím přehledu dosavadních teoreticko-empirických poznatků i empirických zjištění autorek na vzorcích studentů i vzdělavatelů jedné instituce připravující učitele k výkonu povolání text současně odhaluje, že úspěšná implementace těchto potenciálně přínosných postupů do vzdělávání je proces s mnoha úskalími. K nejčastějším patří především důsledky nereflektovaných způsobů uplatňování kontroly a moci na straně učitelů, institucí nebo celých vzdělávacích systémů. Náprava v této oblasti se neobejde bez metodické, ale i systémové podpory ze strany vzdělavatelů, a na obou stranách bez poctivé a hluboké reflexe vlastních postojů a hodnot včetně toho, jak chápat svou profesní roli i identitu. Pokud text k takové reflexi přispěl, pak splnil svůj účel.
„Kolektiv autorek z Univerzity Hradec Králové předkládá pozoruhodnou publikaci, která komplexně zpracovává téma sebehodnocení z perspektivy vysokoškolských studentů i učitelů. Kniha je rozdělena do dvou částí. První poskytuje přehled dosavadního vědění o problematice sebehodnocení, druhá přináší nové poznatky z vlastního empirického výzkumu. Velký důraz je kladen na propojení mezi sebehodnocením a autoregulovaným učením, což naznačuje zaměření autorského týmu pro celou publikaci, vyjádřené i titulem zdůrazňujícím význam sebehodnocení pro osobní rozvoj... Kniha je významným příspěvkem k vysokoškolské pedagogice se zaměřením na přípravu budoucích učitelek a učitelů.“ (PhDr. Karel Starý, Ph.D., Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Univerzita Karlova, recenzent publikace)
Počet stran | 216 |
---|---|
Typ | Brožovaná |
Rok vydání | 2023 |
ISBN | 978-80-7465-620-0 |
Rozměry | 140 x 205 mm |
Edice | Mimo edici |
Další knihy, které by vás mohly zajímat...
Digitální pohádky pro (ne) poučitelné děti a (ne)znalé dospělé. Průvodce online světem v edukačních a preventivních souvislostech
Martin Kaliba, Petra Ambrožová
206 Kč
229 Kč
Znalostní management v cestovním ruchu. Knowledge Management in Tourism. Wissensmanagement im Tourismus
Eva Šimková, Martina Hoffmannová
179 Kč
199 Kč
Sociální patologie – vybraná ohrožení pedagogů
Václav Bělík, Stanislava Svoboda Hoferková, Blahoslav Kraus, Miroslav Antl, Marie Herynková
179 Kč
199 Kč
Pohledy na diagnostiku školní připravenosti
Martina Maněnová, Jitka Vítová, Janet Wolf
134 Kč
149 Kč