• HLAVNÍ STRANA
  • KATALOG
  • AUTOŘI
  • VĚDECKÁ REDAKCE
  • KONTAKT

  • ZNALOSTNÍ MANAGEMENT V CESTOVNÍM RUCHU. KNOWLEDGE MANAGEMENT IN TOURISM. WISSENSMANAGEMENT IM TOURISMUS

    Obálka knihy: Znalostní management v cestovním ruchu. Knowledge Management in Tourism. Wissensmanagement im Tourismus

    Eva Šimková, Martina Hoffmannová

    Cena 179 Kč
    Běžná cena 199 Kč
    Sleva 10% (20 Kč)
    Dostupnost Skladem
    Poštovné a balné ZDARMA
    Vložit do košíku

    Znalostní management v cestovním ruchu. Knowledge Management in Tourism. Wissensmanagement im Tourismus

    Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace.

    Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.

     

    The monograph deals with one of the most important features of knowledge management, i.e. knowledge transfer and knowledge transfer management. The authors in their work analyse the academic environment, which is considered to be primary source of theoretical knowledge. The monograph uncovers current trends in which learning is a primary driver of flexible reactions in an organization to changes in business environment. Knowledge is therefore one of the most important resources in an organization.

    The main goal of the monograph is to describe knowledge transfer from the academic sphere towards businesses in tourism sector. Furthermore, the need to create effective system of knowledge sharing and transfer not only in companies, but especially within the tourism

    destination is justified. The effort is to critically assesses situations in which academic knowledge is beneficial to tourism enterprises, whether it is applicable in practice. The monograph comes up with a proposal of a knowledge transfer model for tourism destination. It also suggests further research to be made in the field of knowledge transfer, especially from the academic sphere towards tourism businesses.

     

     Diese Monographie konzentriert sich auf eines der wichtigsten Elemente des Wissensmanagements, nämlich auf den Wissenstransfer und das Wissenstransfermanagement. Der Gegenstand des Interesses ist eine wichtige Wissensquelle für die Tourismusbranche sowie die akademische Gemeinschaft. Damit reagiert die Monographie auf aktuelle Trends, bei denen die Fähigkeit oder Notwendigkeit, sich zu verändern und flexibel auf Veränderungen in der Umwelt zu reagieren, auf der Fähigkeit zu lernen beruht. Daher ist das Wissen derzeit eine der wichtigsten Ressourcen der Organisation.

    Ziel der Monographie ist es, den Wissenstransfer von der Wissenschaft zu den Tourismusunternehmen zu beschreiben und die Notwendigkeit zu begründen, ein effektives System des Wissensaustauschs und Wissenstransfers nicht nur in den Unternehmen, sondern vor allem innerhalb von Destinationen zu schaffen. Es soll kritisch bewertet werden, wie akademisches Wissen für Tourismusunternehmen von Nutzen sein können, ob es in der Praxis anwendbar ist. Das Ergebnis der Monographie ist ein Vorschlag für ein Modell des Wissenstransfers zu einer Destination und eine Erarbeitung von Richtungen für die weitere Forschung im Bereich des Wissenstransfers, insbesondere von der Wissenschaft zu Tourismusunternehmen.

    Počet stran 234
    Typ Brožovaná
    Rok vydání 2023
    ISBN 978-80-7465-566-1
    Rozměry 140 x 205 mm
    Edice Mimo edici

    Další knihy, které by vás mohly zajímat...


    Pro zákazníky

    Užitečné informace